یه وبلاگ ناناز


home?? profile links Archive Temp!!



دیروز با دوستم تو خیابون داشتیم میرفتیم سه تا دختر از روبه رو میومدن من برگشتم به یکی شون گفتم خانومی اسمت چیه؟؟؟؟؟ طرف برگشت گفت مگه تو دکتری!!!!!!!!!!!!!! من دیگه حرفی برا گفتن ندارم تحریم ها چه کرده باهامون........

.

.

.

مورد داشتیم تو عقد عاقد گفته :عروس خانم وکیلم؟
عروس :پ ن پ تو این بی شوهری میرم گل بچینم..
اصن یه وضی

.

.

.

یه سوال از تمامی دوستان! کسی میدونه "بچه های مردم" دقیقا کین؟ چین؟ چه شکلین؟!!!! آخه مامان بابای من طوری ازشون تعریف میکنن که منم دلم میخواد بشم بچه ی مردم!!

.

.

.

دقت کردین دخترای فامیل هیچکدوم دوس پسر ندارن اما همینکه ازدواج میکنن به همه میگن که ۶ سال دوس بودن؟

.

.

.

دقت کردین لذتی که تو خوردن خوراکی سر کلاس هست تو زنگ تفریح نیست؟؟؟؟؟

.

.

.
سر کلاس شیمی دبیرمون داش کلاس میذاشت که من دکترا قبول شدم. یکی از بچه ها گفت یعنی شما الان دانشجوی دکترا هستید؟ دبیره گفت نه من بخواطر مدرسه ول کردم. منم با صدای رسا گفتم عاغا ول کردی بو اومد
با صرف نظر از کتکی که خوردم بچه هاروفرض کنین

.

.

.

یه بار اومدم یه اسکناس پاره بدم به راننده تاکسی، اینقد استرس داشتم نفهمه، گفتم :دست شما درد نکنه، همین کنار نگه دارین، من پاره میشم!!

.

.

.

یکی از خاصیت های شلوار کُردی اینه که
میتونی انواع تبلت های ۷, ۸, ۱۰ اینچ و.. به همراه مخلفاتشون رو
تو جیب شلوارت بذاری......

.

.

.

انتی ویروسمو یه سالو نیمه اپدیت نکردم; هر ماه پیام میده:
هر گهی دلت میخواد بخور من دیگه
کاریت ندارم.

.

.

.

شما یادتون نمیاد

 

همه بلایی سر نیمکتا می اوردیم بعد میگفتیم کار شیفت قبلی




نظرررررررررررررر بدین

نظرات شما عزیزان:

فرهان
ساعت13:28---24 تير 1393
وب خیلی قشنگی ممنون

fatemeh
ساعت11:27---20 خرداد 1393
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری.خوشحال میشم به منم سر بزنی.
عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن .منتظرتم.فعلا
پاسخ:ممنووووووووووووووووون عزیزم چشات خوشمل میبینه چشم حتمااااااااا باشه گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags:
|دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:,| 14:52|زهرا کریمی|